FRANCHISE

Η F.F. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Για την ανάπτυξη ενός Δικτύου Franchise είναι απαραίτητη η εκπόνηση ενός φακέλου, ο οποίος θα δίδεται στον εκάστοτε υποψήφιο επενδυτή και περιλαμβάνει στοιχεία οικονομοτεχνικής μελέτης, έρευνας αγοράς και μελετών αποδοτικότητας και ορθής λειτουργίας.

H F.F. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ, παρέχει το σύνολο των υπηρεσιών που απαιτούνται για Ανάπτυξη και Υποστήριξη ενός Δικτύου και περιλαμβάνει τρία βασικά Στάδια Ενεργειών.

ΣΤΑΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

  • ΣΤΑΔΙΟ 1o: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
  • ΣΤΑΔΙΟ 2o: ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
  • ΣΤΑΔΙΟ 3ο: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
ΣΤΑΔΙΟ 1o
  • Έλεγχος καταλληλόλητας της Βασικής Επιχειρηματικής Ιδέας (Basic Concept) και αναγνώριση ανάπτυξης και επέκτασης.
  • Καθορισμός και βελτίωση της Βασικής Επιχειρηματικής Ιδέας (Concept Formation).
  • Εκπόνηση Μελέτης Σκοπιμότητας (Feasibility Study) ανάπτυξης Δικτύου. Ανάδειξη στοιχείων βιωσιμότητας, αποδοτικότητας και μεθόδων εκμετάλλευσης του Δικτύου.
  • Τεκμηρίωση Συστήματος, συγγραφή απαιτούμενων Εγχειριδίων και Κανονισμών λειτουργίας (Πιστοποίηση επιχείρησης βάσει HACCP).
  • Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan).
  • Σχεδιασμός και δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας (Company Profile, image, logo, slogans, etc).
  • Φάκελος Κατασκευής (Construction Plan Folder), ο οποίος περιλαμβάνει την Οικονομοτεχνική Μελέτη (κατασκευαστικά - εργασίες – εξοπλισμός - κόστος) και τον Σχεδιασμό Καταστημάτων (Store Concept & Design).
  • Ενημερωτικός Φάκελος (Info Pack) για τον υποψήφιο επενδυτή ο οποίος περιλαμβάνει την Παρουσίαση του Συστήματος (Powerpoint Presentation) και το Πληροφοριακό Έντυπο του Συστήματος (Document / Brochure) το οποίο δίνεται στον υποψήφιο επενδυτή.
  • Ποσοτικές και Ποιοτικές Έρευνες Αγοράς. Έρευνα και παρακολούθηση Ανταγωνισμού.
  • Τυποποίηση πακέτου Συστήματος και δημιουργία κατάλληλης υποδομής για ασφαλή και δυναμική ανάπτυξη του Δικτύου.
  • Προτάσεις σε όλα τα επίπεδα της οργανωτικής και λειτουργικής υποδομής του Δικτύου.
  • Διαδικασία επιλογής και εκπαίδευσης στελεχών των κεντρικών διοικητικών υπηρεσιών.
  • Ανάπτυξη και αξιολόγηση Πιλοτικού Καταστήματος.
  • Κατάρτιση Συμβολαίων και Συμβάσεων. Κατοχύρωση Σημάτων. Ειδικές υπηρεσίες και υποστηρικτικές εργασίες και ενέργειες σε συνεργασία με εξειδικευμένους λογιστές, φοροτεχνικούς και δικηγόρους
ΣΤΑΔΙΟ 2o
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Επικοινωνίας, οργάνωση Πωλήσεων & Marketing.
  • Εφαρμογή του πλάνου Επικοινωνίας και Marketing για την προσέλκυση υποψηφίων επενδυτών.
  • Εξεύρεση, προεπιλογή, τελική αξιολόγηση και επιλογή υποψηφίων.
  • Ολοκληρωμένη παρουσίαση της Επενδυτικής Πρότασης / του Συστήματος.
  • Εύρεση πηγών χρηματοδότησης / επιδότησης. Διερεύνηση & αξιολόγηση εναλλακτικών δυνατοτήτων χρηματοδοτήσεων / επιδοτήσεων για τους επενδυτές.
  • Στοχευμένη προσέγγιση πελατών καθώς και επιλεγμένων συνεργατών για την είσοδό τους στο Δίκτυο.
  • Διαδικασία αξιολόγησης και τελικής έγκρισης περιοχής και τοποθεσίας νέου καταστήματος.
  • Προτάσεις ειδικού σχεδιασμού Διαφημιστικού και Προωθητικού υλικού ανάπτυξης Δικτύου.
  • Δημόσιες Σχέσεις (PR) και Επικοινωνία. Ενιαία και αποτελεσματική επικοινωνιακή πολιτική, σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνίας και δημοσιότητας, γνωστοποίηση και προβολή σημαντικών ενεργειών προς τα ΜΜΕ (δελτία & συνεντεύξεις τύπου κτλ).
  • Εκπόνηση και παρακολούθηση Media Plan (περιοδικά, έντυπα, internet, ραδιόφωνο, τηλεόραση).
  • Σχεδιασμός και οργάνωση εκδηλώσεων, ολοκληρωμένη υποστήριξη συμμετοχής σε εκθέσεις Franchise.
  • Προτάσεις στοχευμένων ενεργειών καθιέρωσης ονόματος και σήματος (Brand Name) την αγορά.
ΣΤΑΔΙΟ 3ο
  • Αναθεωρημένες προτάσεις σε όλα τα επίπεδα της οργανωτικής και λειτουργικής υποδομής του Δικτύου.
  • Σχεδιασμός διαδικασιών και οργάνωση μηχανισμού παρακολούθησης και ελέγχου του Δικτύου. Συμμόρφωση στα λειτουργικά πρότυπα, έλεγχος εφαρμογής τιμολογιακής πολιτικής, αξιολόγηση ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, σωστή τήρηση των διαδικασιών λειτουργίας από όλα τα μέλη του Δικτύου.
  • Εύρεση πηγών χρηματοδότησης/επιδότησης. Διερεύνηση & αξιολόγηση εναλλακτικών δυνατοτήτων χρηματοδοτήσεων/επιδοτήσεων.
  • Διαρκής παρακολούθηση, ανανέωση και βελτίωση του Συστήματος. Ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών. Αναδιοργάνωση λειτουργίας του Δικτύου και επανεξέταση του μοντέλου καταστημάτων. Διαρκής αναπροσαρμογή και ανανέωση του περιεχομένου του φακέλου.
  • Εμπλουτισμός τεκμηρίωσης Συστήματος, προσαρμογή Εγχειριδίων και Κανονισμών λειτουργίας.
  • Διαδικασία επιλογής στελεχών κεντρικών διοικητικών υπηρεσιών.
  • Εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού κεντρικών υπηρεσιών, καθώς και των επενδυτών και του προσωπικού τους.
  • Διαδικασίες εσωτερικής επικοινωνίας και προώθηση ανάπτυξης ομαλών σχέσεων.
  • Διάγνωση και επίλυση πιθανών διαφορών & προβλημάτων.
  • Αξιολόγηση επίδοσης, συμπεριφοράς και αφοσίωσης των επενδυτών.
  • Έρευνα ικανοποίησης επενδυτών, θέσπιση κινήτρων. Αποδοτικότητα καταστημάτων.
  • Υποστήριξη στην αξιολόγηση, προμήθεια, λειτουργία και αξιοποίηση εξειδικευμένων μηχανογραφικών εφαρμογών και προγραμμάτων πληροφορικής - S/W, καθώς και για την αξιοποίηση του Διαδικτύου (Management Information System, ERP, CRM, Loyalty System, Reporting System, Logistics, Internet / intranet κτλ).

 

Ενδιαφέρεστε για την ανάπτυξη Δικτύου Franchise ;

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

    Μανδηλαρά 42, 41222, Λάρισα

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ

    2410 250772

    EMAIL

    info@ffsimv.gr